ازت متنفرم عزیزم

مَنِ رَها...

یِ روزی اوج میگیرم...یِ روز در همین نزدیکی...

ازت متنفرم عزیزم

گاهی دلم میخواد زُل بزنم تو چشم ی سری ادما و بشون بگم ک لزشون متنفرم...بشون بگم ک حالمُ بهم میزنن....بشون بگم ک ازشون بدم میاد با دلیلی خاص یا بی دلیل...

حتی اون فرد ممکنه برام عزیز باشه اما میشه برای چند لحظه یا چند دقیقه از عزیزان هم متنفر بود...

اصن اگه حس تنفر نباشه حس دوس داشتن بی مزه میشه...کپک میزنه...هر از گاهی باید نفرت باشه ک دوس داشتنا رو نو کنه...

چن وقت پیش برا یکی نوشتم ک "چقد دلم میخواد همین لحظه داد بزنم و بگم ک ازت متنفرم" اما خب پاک کردم...

ادما قدر عشق و دوس داشتن و احساس همُ نمیدونن...

ادما موجودات مزخرفین...

گاهی برا ادم ی چیز کوچولو میتونه ی دنیا باشه...گاهی با ی چیز کوچولو میشه تا سر حد مرگ خوشحال شد و گاهی َم با ی چیز کوچولویِ دیگه میشه نابود شد...

هفت سینُ چیدم. نوشته بودم?!

اون خیلی ... خیلی....منفوره :&  



نظرات شما عزیزان:

n,sj
ساعت23:57---27 اسفند 1392
راس میگیا تا حالا فکر نکرده بودم ....میشه بی دلیلم از کسی متنفر باشی .....و بهش بگی منگل ازت متنفرم اصلا بی دلیل فحش بدی و ادم ها رو محکوم کنی مثل من که الا برات می نویسم ازت متنفرم منگل عوضی ناراحت نشیاا چون من ایینه شدم واسه حرفای بی در و پیکرت هههههه حالا بخور تا بفهمی دست بالای دست زیاده و بیجهت نمیشه نه کسی رو محکوم کرد و نه مطلب انلاین نوشت تا یکی مثل من بخونه و بره رو مخ پوکت واسه اینکه بگه نفهم یه کمی بفهم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  27 / 12 / 1392برچسب:,ساعت 16:5  توسط badbadak